II Xornadas de Conservación do Río

lazoiro.ORG

LIMPEZA RIOS set2

A asociación Lazoiro organiza os días 27 e 28 de setembro as II Xornadas de Conservación do Río en Salvaterra, coincidindo coa Limpeza Simultánea dos Ríos Galegos organizada por ADEGA. Nesta edición haberá unha charla sobre a importancia da auga.

II Xornadas de Conservación do Río organizadas pola Asociación Lazoiro

Dende a Asociación Lazoiro, informamos que nos días 27 e 28 de setembro terá lugar en Salvaterra de Miño as II Xornadas de Conservación do Río e que por segunda vez estarán adicadas ao río Tea.

Non limitándose só ao río Tea e coa intención de dar a coñecer a complexa situación que se vive en diferentes lugares do mundo -non tan lonxe como a xente pensa- pola problemática da auga, organizamos estas II Xornadas de Conservación do Río adicadas tamén a auga, na procura de aumentar a información e a concienciación social sobre un tema tan delicado como este…

Ver la entrada original 186 palabras más

2 comments

  1. Umagah · septiembre 28, 2014

    Muy buena entrada, me gusta tu blog.
    Un saludo
    PD: me encantaría que te pasases por mi blog y me dijeses qué te parece http://umagah.wordpress.com/

    • harpag0rnis · septiembre 28, 2014

      Ya estoy, me gusta ver este tipo de blog, sin lugar a duda me valdrá por si en un futuro me atrevo a dejar algunas palabras entrelazadas en forma de novela. Iré leyendo tus cuentos cortos, seguro que algún día publicarás tu primer libro. Saludos

Responder

